Pletykafészek

Csúnyán elbántak Vámos Miklóssal!

A neves író közösségi oldalán osztotta meg bosszús gondolatait rajongóival, hozzá pedig egy cseppet sem mosolygós képet mellékelt.

 

 

Arckifejezésem magyarázata: A Wizzair emberei ma érvényes boarding card s megvásárolt priority ellenére végigváratták velem, míg mindenki beszállt, arra hivatkozva, hogy törlődtem a rendszerükből. Végül hosszú computerpötyögtetés után csak fölengedtek. Talán úgy volna fair, ha most a Wizzair törlődne az én rendszeremből. Sajna, csak ők visznek Lutonra. De akkor is. Ki hallott már ilyen esetről? És miért épp velem történik?”

Többen érdeklődtek, hogy akkor miért velük repül, hiszen van másik reptér is Angliában, de sajnos ez van legközelebb ahhoz a helyhez, ahova ingajáratban közlekedik.

Sokan viszont saját negatív tapasztalataikat osztották meg. Volt, aki még ennél is rosszabbul járt fapados járaton. 

“Ez még mindig elviselhetőbb, mint amikor lábánál fogva húzzák le a gépről az embert a biztonságiak még érvényes jeggyel is, mondván, hogy véletlenül több repülőjegyet adtak el, mint kellett volna, ezért neki le kell szállnia. Sajnos megtörtént…”

“Ez nem véletlen. A Wizzair egy büdös bunkó légitársaság. Nekünk tavaly 54 ezer forintért magunknak kellett elcipelni a gépig a csomagokat, mondván, hogy későn érkeztünk. De ha fizetek plusz 54 ezer forintot, akkor miért én cipelem? Tulajdonképpen miért fizettem. Kedves Miklós, ez visszafelé nyilván nem működik: Ön egy fillért se fog kapni tőlük a kellemetlenség miatt. De még egy “elnézést” se. Tahó banda.”

A Wizz még mindig sokkal jobb, mint a Ryanair!!!! De ezek után márcsak remélni tudom, hogy nem kérték meg Önt egy közös fotóra, mint idefelé jövet….. (egy járaton utaztunk hétfőn).”

Nem csodálkozom ezen, csak sajnálom a történteket. A Wizzair sohasem volt utasbarát. Helyzeteket használ ki. És ezt sajnos itthon meg is engedik neki. Külföldön egyáltalán nem rúghat labdába úgy mint itt. Ha a Malév nem szűnt volna meg, sohasem került volna ebbe a pozícióba. Sajnos néha kénytelen az ember velük utazni mert más járat nem megy egyes helyekre.”

Bizony, az olcsó légitársaságok esetében ez nem egyedi, nem igazán emberségesek. 

Írjátok meg kommentben, veletek is történt már hasonló?

Kommentek

(A komment nem tartalmazhat linket)
  1. Lisa says:

    Mi a megoldás, h ilyesmit elkerülj? Magánrepülő…


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!